2020 සඳහා නවතම බ්ලොග් ප්රවණතා සහ ඊළඟට කුමක් කළ යුතුද ?
නවතම බ්ලොග් ප්රවණතා, තවමත් සෙවුම් යන්ත්ර (search engines) ප්රයෝජනවත් අන්තර්ගතයන් සොයා ගැනීමට උදව් කරන්නේ කෙසේද යන්න මානබලමින් සිටියි. කෙටියෙන් කිවහොත්, අන්තර්ගත නිර්මාණකරුවන්ට සහ ව්යාපාරික බ්ලොග්කරුවන්ට කතුවැකි සැලැස්මක් සකස් කර SEO එම සැලැස්මට ඒකාබද්ධ කළ යුතුය. එහි අළුත් දෙයක් නැත…පාඨකයින් ඉලක්ක කර නැවත ඉලක්ක කර ගැනීම සඳහා දත්ත පදනම් කරගත් තීරණ ගැනීමට ඔබට විශ්ලේෂණ මෙවලම් ඕනෑ තරම් තිබේ, අන්තර්ජාලයම වැඩකට නැති අන්තර්ගතයන්ගෙන් හා ව්යාජ ප්රවෘත්තිවලින් පිරී ඇත.


01. දත්ත මත පදනම් කරගත් බ්ලොග්කරණය (Data-Driven Blogging)
02. අධි දෘශ්ය අන්තර්ගතය (Highly Visual Content)
03. දෘශ්ය සෙවීම (Visual Search)
04. කටහඬ මගින් සෙවීම (Voice Search)
05. අන්තර් ක්රියාකාරී මාධ්ය (Interactive Media)
06. අර්ථාන්විත සහ ප්රයෝජනවත් අන්තර්ගතය
(Relevant and Useful Content)07. වඩාත් සහසම්බන්ධ අලෙවිකරණය (More Affiliate Marketing)
08. ක්රියාකාරී හවුල්කාරිත්වයේ වර්ධනය (The Rise of Performance Partnerships)
09. ව්යාජ පුවත් (Fake News)
10. දිගු ආකෘති අන්තර්ගතය (Long-Form Content)
11. වෙනත් බ්ලොග් වල ආගන්තුක සටහන් (Guest Posts on Other Blogs)
12. SaaS ක්රම භාවිතය (SaaS Adoption)
13. හරස් වේදිකා ක්රම භාවිතය (Crossing Platforms)
14. විද්යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය (Email Marketing)
15. ඉහල සමාජ මාධ්ය අලෙවිකරණය (More Social Media Marketing)

මේ සමඟින්, බ්ලොග්කරණය කර්මාන්ත හාවෙළඳපලවල වෙනස් පරිමාණයකින් වෙනස් වන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ අදහසක් ඔබට ලැබෙනු ඇත.මීට අමතරව, විවිධ බලපෑම් කරන්නන් ඔවුන්ගේ බ්ලොග් අත්දැකීම් බෙදාහදා ගැනීම සඳහා මාර්ගගතව වීඩියෝ ඉදිරිපත් කරති. තනි අන්තර්ගත අන්තර්ගත නිර්මාණකරුවන්ට හෝ අභිලාෂක බ්ලොග්කරුවන්ට මෙම නිදහස්, අවංක සහ ප්රබෝධමත් ද්රව්ය භාවිතා කළ හැකිය.අවසාන වශයෙන්, බොහෝ සමාගම් සත්ය ව්යාපාර බ්ලොග් සංඛ්යාලේඛන මත පදනම්ව රසවත් අධ්යයන සිදු කරයි. මෙම තොරතුරු සමඟින්, ඔබේම බ්ලොග්කරණ ව්යාපාර සඳහා ආශ්වාදයක් ලබා ගත හැකිය.
අන්තර්ජාලය ඇසුරින්
MJMP Prasanjaya
SC/MAMM/2018/2019/22
0 comments:
Post a Comment