සමාජ මාධ්ය භාවිතයේදී සමාජයට බලපාන ධනාත්මක කරුණු 05ක්.
මම මීට පෙර මගෙ ලිපියෙදි කතාකලේ නව මාධ්ය කෙසේද සමාජ සම්බන්දතා අවුල් වියවුල් වීමට බලපාන්නෙ කොහොමද කියලා. මම එහි අවසානෙට සදහන් කලා කිරි කනවනම් එය දැලිපිහියෙන් කන බව අමතක නොකර සිටින ලෙසට. ඔව් ඇත්තටම අපිට කිරි කන්න වෙනවා. අපි දැන් බලමු අපිට වාසියක් වෙන විදිහට කොහොමද මේ මාධ්ය හැඩගසී තිබෙන්නේ කියලා.
මෙන්න මේ ආකාරයට සමාජ ජාල භාවිතයේදී සමාජයට බලපාන ධනාත්මක කරුණු 05ක් පිළිබඳව සඳහන් කරන්නට පුලුවන්.
මෙන්න මේ ආකාරයට සමාජ ජාල භාවිතයේදී සමාජයට බලපාන ධනාත්මක කරුණු 05ක් පිළිබඳව සඳහන් කරන්නට පුලුවන්.
1. සමාජ ජාල විවිධ ව්යාපාර වලින් ව්යාපාරයට උපකාර කරයි. ගුවන් විදුලි, රූපවාහිනී වෙළඳ දැන්වීම් සහ මුද්රණ දැන්වීම් වැනි සම්ප්රදායික අලෙවිකරණ දැන් සම්පූර්ණයෙන්ම යල් පැන ගොස් විශාල මුද්ලක් ඒ සදහා ඉල්ලා සිටියි. කෙසේ වෙතත්, සමාජ මාධ්ය සමග ව්යාපාර ඉලක්කගත ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ නොමිලේ සම්බන්ධ විය හැකිය, එකම පිරිවැය යනු ශක්තිය සහ කාලයයි. ෆේස්බුක්, ටු විටර් හෝ වෙනත් සමාජ වෙබ් අඩවි අලෙවිකරණ පිරිවැය සැලකිය යුතු මට්ටමකට අඩු කර ගත හැකිය.
2. ට්විටර්, ෆේස්බුක් සහ ලින්ක්ඩින් වැනි සමාජ වෙබ් අඩවිවල වැඩි වන ජනප්රියත්වය සමාජ වෙබ් අඩවි බ්ලොග්කරුවන්, ලිපියේ ලේඛකයින් සහ අන්තර්ගත නිර්මාණකරුවන් සඳහා වඩාත් ඵලදායි සන්නිවේදන තේරීමක් ලෙස අවධානය යොමු කර ඇත.
3. මෙම සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි ලේඛකයන් සහ බ්ලොග්කරුවන්ට සිය තාක්ෂණ දැනුම හා ලිපි හුවමාරු කර ගැනීමට ඔවුන්ගේ සේවාදායකයින් සමඟ සම්බන්ධ වීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබේ. සමාජ ජාලයේ පවතින ලිපි, බ්ලොග්, හෝ වෙනත් දේ මගින් තවදුරටත් අනුගාමිකයින් මෙන්ම අදාල ලිපි තවදුරටත් වැඩිදියුණු කරනු ඇත.
4. සමාජ ජාලයන් සියලු සන්නිවේදන හා අන්තර්ක්රියා බාධක ඉවත් කර ඇති අතර දැන් එක් කෙනෙකුට ඔහුගේ / ඇයගේ අදහස් සහ අදහස් විවිධ මාතෘකා ඔස්සේ සන්නිවේදනය කළ හැකිය. සිසුන්ට සහ විශේෂඥයින්ට සමාන අදහස් ඇති අය සමඟ බෙදා හදා ගැනීමට හා සන්නිවේදනය කිරීමට හැකි අතර, යම් මාතෘකාවක් මත ආදාන සහ මතය ඉල්ලා සිටිය හැකිය.
5. සමාජ ජාල වෙබ් අඩවිවල තවත් ධනාත්මක බලපෑමක් වන්නේ විශේෂිත අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා දැවැන්ත වේදිකාවක් මත ජනතාව එකමුතු කිරීමයි. මෙය සමාජයේ ධනාත්මක වෙනස්කම් ගෙන ඒම ඉතා වැදගත් වේ.
SC/PG/MMM/2015/2017/07
0 comments:
Post a Comment